A SZELLEM útja az ERŐ útja

A nyelveken szólás kulcs fontosságú szerepe az erővel teljes élethez.



Előszó
Az elmúlt néhány év életem legjobb évei közé tartozik. Több mint huszonöt éve vagyok a szolgálatban, és sok csodálatos találkozásom volt az Úrral, de bizonyossággal mondhatom, hogy azok a kijelentések, amelyeket Isten az elmúlt években adott nekem, teljesen megvál-toztatták az életemet. Egy olyan szintre vittek el engem Istenben, amit azelőtt el sem tudtam képzelni.
Falakat azonban nem lehet állítani oda, ahol nincs alap. Tetőt sem lehet tenni oda, ahol nincsenek falak. Azok az életet megváltoztató igazságok, amelyeket Isten megmutatott, nem válhattak volna az életem részévé az Isten Szavának erős alapja nélkül, ami lépésről lépésre, sorról sorra, tantételről tantételre épült be a bensőmbe hosszú órákon és sok éven át tartó nyelveken imádkozás és az Igén való elmélkedés által.
Most már jobban tudom, mint valaha, hogy a nyelveken imádkozás az a kijelentési ajándék, amely segített igei alapot vetni az életemben. Isten így készített fel engem arra a lenyűgöző, örök igazságra, amelyet most önt a szellemembe az eljövendő napokra való felkészüléshez. Az elmúlt évek nyelveken imádkozásának betetőzését Isten arra használja, hogy a Krisztusban való értelemnek egy teljesen új birodalmát tárja fel számomra.
Isten erejének mértéke egy hívő életében attól függ, hogy mennyire vezeti az életét a Szent Szellem. Ezért ennek a szolgálatnak, már a kezdetektől fogva, az elsődleges üzenete a nyelveken imádkozás. Az évtizedek során az Úr számos kijelentést adott a szellememnek ebben a témában. Lépésről lépésre megtanította nekem, hogyan lépjek ki a test által irányított életből a Szent Szellem által irányított új életbe, a mennyei nyelveken való imádkozás páratlan ajándéka által.
Aztán 1997-ben az Úr nyomatékosan szólt a szellememhez: „Ez a nyelvekről szóló üzenet megérett.”
Először azt gondoltam, hogy bennem érett meg az üzenet. Később ér-tettem meg, hogy nem csak külön rólam beszélt. Hanem azt mondta, hogy elérkezett az idő ahhoz, hogy megosszam szélesebb körökben is az évek alatt nekem adott kijelentést. Az üzenet megérett a Krisztus Teste számára.
Az Úr megbízott, hogy tanítsam a hívőket, hogyan éljenek erővel teljes életet a Szent Szellemben járva, mindig az Ige alapjára építve és imádkozva, ahogy a Szent Szellem adja. Ez a könyv abból a vágyból született meg, hogy hűséges legyek ehhez az isteni megbízáshoz.
E könyvben lévő igazságokat nemcsak tanítottam hosszú évekig, hanem teljes szívemből követtem is az Istennel való személyes járásomban. Úgyhogy hihetsz nekem, amikor ezt mondom: Ahogy olvasod ezt a könyvet, és szorgalmasan alkalmazod az alapelveit, eljön a nap, amikor majd visszanézel az életedre, és megdöbbenve mondod: „Már nem ugyanaz az ember vagyok. Megtanultam a Szent Szellemben járni, és ez teljesen megváltoztatta az életemet örökre!”
Dave Roberson


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések